سبک های ماساژ

کاربر ماساژ

دوره آموزشی کاربر ماساژ یکی از اولین استانداراد های سازمان فنی و حرفه ای با هدف یادگیری ماساژ به صورت یک حرفه می باشد. در این دوره افراد علاقه مند بدون داشتن دانش قبلی می توانند مدارک لازمه برای شروع به فعالیت در این رشته یا حتی تاسیس سالن ماساژ را کسب کنند.

افرادی که در دوره کاربر ماساژ آموزشگاه فنی و حرفه ای بانو هلیا شرکت می کنند، مدرک خود را از سازمان فنی و حرفه ای دریافت کرده که  قابل استعلام می باشد.برای دریافت مشاوره و ارتباط با آموزشگاه با ما در تماس باشید.
ماساژ سر و گردن

ماساژ ایرانی

ماساژ ایرانی یا بالولینگ، از محبوب‌ترین نوع ماساژ در ایران است. بالولینگ از ترکیب دو کلمه بال به معنی دست و لینگ (لنگ) به معنی پا ساخته شده که در گویش مازندرانی رایج است. این ماساژ ترکیبی از مالش، ضربه و فشارهای ملایم و محکم توسط دست و پا به منظور باز شدن گره‌های عصبی و عضلانی و در نهایت رسیدن به آرامش بدن است

ماساژ شیاتسو

ماساژ شیاتسو یا ماساژ فشاری یکی از انواع ماساژ برای کل بدن است که تاریخچه آن به کشور ژاپن برمی‌گردد. در این ماساژ با استفاده از انگشتان و کف دست به نواحی مختلف سطح بدن فشار وارد می شود، که برای کمک به درمان بیماری‌ها و اصلاح عدم تعادل در بدن از آن کمک گرفته می شود.

ماساژ سنگ

ماساژ سنگ یکی از انواع ماساژ تخصصی است که در آن از سنگ‌های بازالتی صاف و گرم برای آرام کردن و کاهش انقباضات عضلانی و بافت‌های نرم آسیب دیده استفاده می‌شود.

ماساژ سوئدی

ماساژ سوئدی نوعی مالش و ماساژ طولانی با فشار، ضربه زدن و تکان دادن با دست است که تنش را از کل بدن دور می‌کند.

ماساژ آروماتراپی

ماساژ آروماتراپی از طریق استنشاق و جذب پوستی روغن ها با خاصیت درمانی، پیام هایی را به بخش لیمبیک مغز منتقل می کند و از این طریق بر عوامل حیاتی بدن انسان مانند گردش خون، ضربان قلب و تنفس اثر می گذارد‌.

ماساژ شمع

ماساژ شمع یک نوع ماساژ  برای آرامش دادن به بدن است. در این ماساژ به جای استفاده از روغن‌های گیاهی از شمع‌‌هایی خاص استفاده می‌شود. در این شمع‌ها به جای پارافین از روغن‌های طبیعی معطر و کره شیا به کار برده شده است.

ماساژ بافت عمقی

ماساژ بافت عمقی یا دیپ تیشو، نوعی ماساژ درمانی است که در آن از فشارهای سنگین و ضربه های آرام استفاده میشود تا این فشار به لایه های عمقی تر پوست نفوذ کند.

ماساژ تای

ماساژ تایلندی یک نوع ماساژ ترکیبی است، این ماساژ اصالتاً از تایلند، کشوری در جنوب شرق آسیا، آمده است.

مرتبط پست

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *