نماد سایت banoohelia

استعلام گواهینامه فنی حرفه ای

مدرک فنی و حرفه ای-min

مدرک فنی و حرفه ای-min

برای استعلام گواهینامه فنی حرفه ای با کمک کد ملی با این مقاله از سایت آموزشگاه فنی حرفه ای بانوهلیا همراه باشید. هنرجویان و کارآموزان این آموزشگاه می توانند بعد از مطالعه این مقاله از لینک استعلام مدرک فنی حرفه ای نسبت به دریافت گواهینامه مهارت خود اقدام کنند.

بعد از قبول شدن در آزمون ها کتبی نوبت به گذراندن آزمون های عملی می شود و در ادامه می توانید برای استعلام گواهینامه مهارت سازمان آموزش فنی حرفه ای اقدام کنید.

برای دریافت گواهینامه بعد از قبولی در آزمون های فنی حرفه ای باید در ابتدا مرحله پرداخت هزینه گواهینامه فنی حرفه ای را انجام دهید و سپس در بخش استعلام گواهینامه خود را دانلود و در صورت نیاز پرینت بگیرید.

ممکن است برای برخی افراد این سوال پیش بیاید که ” استعلام مدرک فنی و حرفه ای با کد ملی چگونه است؟” در ادامه این مطلب به صورت تصویری نحوه دریافت و استعلام گواهینامه فنی حرفه را با تصویر  به طور کامل توضیح داده ایم. در صورتی که بعد از مطالعه همچنان سوالی داشتید می توانید با ما تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

استعلام گواهینامه فنی حرفه ای

مراحل استعلام گواهینامه فنی حرفه ای

برای اخذ گواهینامه فنی و حرفه ای می توانید بر روی لینک صفحه استعلام گواهینامه در سایت رسمی سازمان فنی حرفه ای کلیک کنید. در صورتی که با این روش نتوانستید مدرک خود را دریافت کنید، مراحل زیر را انجام دهید.

اولین مرحله برای استعلام گواهینامه فنی حرفه ای با کد ملی این است که وارد سایت سازمان آموزش فنی حرفه ای شده و گزینه پورتال را انتخاب کنید.

در مرحله دوم در صورتی که هزینه صادر شدن گواهینامه از قبل پرداخت شده باشد، می توانید از گزینه مشاهده گواهینامه ها، گواهینامه خود را دریافت کنید. اما در صورتی که هزینه پرداخت نشده باشد در ابتدا نسبت به پرداخت اقدام کنید.

نحوه پرداخت هزینه گواهینامه فنی حرفه ای

بعد از پرداخت بر روی استعلام گواهینامه  جدید کلیک کنید و اطلاعات خواسته شده را وارد کرده و سپس گزینه جستجو را بزنید. بعد از مشاهده می توانید آن را دریافت و پرینت بگیرید.

استعلام گواهینامه فنی حرفه ای با کد ملی

همان طور که می دانید چند سالی است که گواهینامه های مهارت سازمان فنی حرفه ای به صورت الکترونیکی صادر می شود.

برای اخذ کارت مهارت از سازمان فنی حرفه ای بعد از شرکت در دوره های و سپس بعد از  دریافت نمره قبولی در آزمون های فنی حرفه ای نیاز است که وارد سایت فنی و حرفه ای شده و بعد از پرداخت هزینه نسبت به استعلام مهارت فنی حرفه ای خود بپردازید.

برای دریافت گواهینامه فنی و حرفه ای با کد ملی باید در ابتدا وارد سایت سازمان فنی حرفه ای شده و مراحل زیر را انجام دهید.

نمرات مجاز برای قبولی و دریافت گواهینامه مهارت

آزمون کتبی

برای آزمون کتبی فنی و حرفه ای شما باید حداقل نمره 50 را دریافت کنید.

آزمون عملی

برای قبولی در آزمون عملی دوره های فنی حرفه ای شما باید حداقل نمره 70 را دریافت کنید.

تمدید گواهینامه مهارت فنی حرفه ای

سازمان فنی حرفه ای کشور به عنوان تنها سازمان عضو در سازمان بین المللی کار ILO گواهینامه های رسمی که دارای اعتبار در اکثر کشور های جهان هستند را به مراجعین خود اعطا می کند.

برای مشاهده کشور هایی که مدرک فنی و حرفه ای در آن ها معتبر است وارد صفحه اعتبار مدرک فنی و حرفه در کشور های دیگر” کلیک کنید.

با دریافت مدرک گواهینامه فنی حرفه ای شما می توانید با ترجمه مدرک خود در خارج از کشور هم کسب و کار خود را داشته باشید. اما در نظر داشته باشید که اعتبار مدرک فنی حرفه ای 5 سال است  و برای این که داراری ارزش باشد نیاز است که مجددا تمدید شود.

برای تمدید گواهینامه مهارت فنی حرفه ای شما باید به همراه تمامی مدارک خود به یکی از مراکز  سازمان فنی حرفه ای مراجعه کنید و درخواست تمدید گواهینامه خود را ارائه دهید.

مدارک لازم برای تمدید کارت مهارت فنی حرفه ای

پرسش های معمول برای استعلام گواهینامه فنی حرفه ای
در صورت غیب در آزمون عملی و یا کتبی باید چه کرد؟

در صورتی که در هر یک از آزمون های غیبت کردید و یا نمره قبولی را دریافت نکردید می توانید برای بار دوم در آزمون ها شرکت کنید.

 شرایط آزمون مجدد فنی حرفه ای

هزینه 150 هزار تومان را باید بپردازید.

از زمان آزمون کتبی نباید 5 ماه گذشته باشد. ( در صورتی که 5 ماه از آزمون کتبی گذشته باشد شما باید مانند یک کار آموز جدید هزینه آزمون فنی حرفه ای را پرداخت کنید و همچنین باید 20 درصد شهریه را بپردازید.)

استعلام مدرک فنی حرفه ای با کد ملی چگونه است؟

در ابتدا باید وارد سایت سازمان آموزش فنی و حرفه ای مراجعه کرده و بر روی پرداخت الکترونیکی جهت دریافلت کد شناسایی کلیک نمایید. بعد از آن طبق مراحل گفته شده در ابتدای مقاله جلو روید.

شما می توانید برای دریافت انواع مدرک فنی و حرفه ای در دوره های آموزشی بانوهلیا شرکت کنید  و تا 6 ماه از پشتیبانی رایگان مربیان با تجربه این آموزشگاه کمک دریافت کنید.

برای دریافت اطلاعات تکمیلی با شماره های ما در تماس باشید.

خروج از نسخه موبایل