دریافت کارت ورود به جلسه آزمون فنی حرفه ای+ آموزش تصویری

برای شرکت در آزمون های هماهنگ فنی و حرفه ای 1403 نیاز است نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه فنی حرفه ای را با کمک کد ملی دریافت کنید. زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون فنی حرفه ای در سال 1403 سه روز قبل از برگزاری آزمون می باشد.

سازمان فنی حرفه ای هر سال با برگزاری آزمون های دوره ای نسبت به سنجش و تعیین مهارت ها و صلاحیت افراد در دو بخش آزمون های تئوری و عملی می کند. این دانشجویان و یا هنرجویان ،با شرکت در دوره های آموزشی در آموزشگاه های مختلف مانند آموزشگاه هیوا، آموزشگاه سیمای هانی و همچنین آموزشگاه فنی و زیبایی بانوهلیا، مهارت های لازم را کسب می کنند. بعد از آن با شرکت در آزمون های فنی حرفه ای با دریافت مدرک معتبر می توانند حتی در خارج از کشور کسب و کار خود را راه اندازی کنند.

کشور هایی که مدرک فنی حرفه ای در  آن ها معتبر است.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه فنی و حرفه ای ۱۴۰۳

 بعد از اطلاع از زمان برگزاری آزمون فنی حرفه ای هر رشته برای دریافت کارت ورود به جلسه در اولین مرحله باید به سامانه آموزشی مراجعه کرده و طبق مراحل زیر عمل کنید.

وارد  سایت فنی حرفه ای شوید.

با کلیک بر روی کارت ورود به جلسه آزمون طبق مراحل زیر نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنید.

در صفحه باز شده نام آزمون و زمان برگزاری آزمو های فنی حرفه ای 1403 نمایش داده می شوند.  آزمون هایی که زمان برگزاری آن ها نزدیک باشد، لینک دریافت کارت ورود به جلسه آن ها در این قسمت فعال شده است. لذا با توجه به رشته خود بر روی دریافت کارت ورود به جلسه آزمون فنی حرفه کلیک کنید.

مشخصات شخصی و کد ملی خود را وارد کرده  و بر روی دکمه نمایش کارت کلیک کنید.

توجه داشته باشید در صورتی که شماره شناسنامه ندارید، کدملی خود را وارد کنید و چنانچه این مورد هم قبول نشد، عدد صفر را وارد نمایید.

در این قسمت کارت ورود به جلسه آزمون فنی و حرفه ای برایتان صادر خواهد شد و می توانید آن را مشاهده کرده و پرینت بگیرید. توجه کنید که 48 ساعت قبل از شروع آزمون کارت ورود به جلسه قابل مشاهده و دانلود است.

دریافت کارت آزمون فنی حرفه ای

مدارک لازم برای حضور در جلسه آزمون فنی و حرفه ای 

 کار آموزانی که قصد شرکت در آزمون های ادواری سازمان فنی و حرفه ای ۱۴۰۳ را دارند، قبل از حضور در جلسه باید الزامات ورود به جلسه را رعایت کنند و مدارک مورد نیاز را همراه داشته باشند. از جمله مدارک مورد نیاز برای شرکت در آزمون کارت شناسایی و کارت ورود به جلسه فنی حرفه ای می باشد. کارت ورود به جلسه آزمون فنی و حرفه ای کارتی است که اطلاعات شناسایی داوطلب مثل نام و نام خانوادگی، حوزه امتحانی و رشته امتحانی، تاریخ و ساعت حضور در حوزه امتحانی روی آن نوشته شده است.

متقاضیان توجه داشته باشند که ممکن است زمان و  ساعت شروع آزمون هایشان با دیگران متفاوت باشد، بنابراین حتما نسبت به پرینت کارت ورود به جلسه آزمون فنی حرفه ای از سایت  portaltvto  اقدام کنید و آن را به طور دقیق مطالعه بفرمایید. در ادامه این مقاله از سایت آموزشگاه بانوهلیا به بررسی دقیق و جز به جز نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون فنی حرفه ای خواهیم پرداخت. در صورتی که بعد از مطالعه همچنان سوالی داشتید می توانید در بخش نظرات سوال خود را مطرح کرده و یا با شماره های آموزشگاه تماس حاصل نمایید.

زمان انتشار کارت ورود به جلسه فنی و حرفه ای ۱۴۰۳

با توجه به انواع مدارک  و دوره هایی که داوطلبان نسبت به دریافت آن ها اقدام کرده اند، زمان آزمون فنی و حرفه ای آن ها با هم متفاوت است و لذا زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون فنی حرفه ای هم با هم  تفاوت خواهد داشت. آزمونهای فنی حرفه ای در تاریخ های متفاوتی با فصله های یک ماه تا یک ماه  و نیم از هم برگزار می شوند. بنابراین هر وقت که زمان برگزاری آزمون ها مشخص شود ، کارت ورود به جلسه چند روز قبل در سایت فنی و حرفه ای قرار داده خواهد شد.

وجود اشتباه بر روی کارت ورود به جلسه آزمون

در صورت وجود اشتباه بر روی کارت ورود به جلسه آزمون و داشتن مغایرت با اطلاعات شخصی شما به باجه های رفع نقص که توسط آموزشگاه به داوطلبان معرفی می شود مراجعه کرده و نسبت به اصلاح آن اقدام کنید.

در صورت وجود اشتباه با ما در تماس باشید تا به شما باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون را اطلاع دهیم.

کارت ورود به جلسه آزمون عملی فنی حرفه ای 1403

تنها در صورتی آزمون دهنده می تواند در آزمون های عملی فنی حرفه ای شرکت کند که نمره قبولی را در آزمون کتبی دریافت کرده باشد. حداقل نمره قبولی در آزمون های کتبی که ممکن است به صورت آنلاین هم برگزار شوند، 50 می باشد. در صورتی که نمره 50 یا بیشتر از آن را دریافت کردید، منتظر باشید که زمان برگزاری آزمون عملی فنی حرفه ای از طرف سازمان فن و حرفه ای به شما اطلاع داده شود.

لازم به ذکر است که توجه داشته باشید نمره منفی در نتیجه آزمون فنی حرفه ای لحاظ نخواهد شد.

برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون فنی حرفه ای بعد از مطالعه کامل مقاله کلیک کنید.

مرتبط پست

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *